Sider

søndag 8. januar 2012

Korleis sy eit rundt putetrekk

No har eg endeleg fått tid til å skrive dette innlegget. Med sjukdom  i starten av det nye året har det teke si tid. Føl deg fri til å stille spørsmål dersom det er noko du ikkje forstår!




Det første du skal gjere er å dela sirkelen i to like store deler, dersom du vil ha glidelås i trekket. Så syr du i glidelåsen.
Sy saman kortsidene på rektangelen, så du får ein sylinder. Deretter skal du feste eine kanten av sylinderen mot kanten på sirkelen med nåler. Dersom delane ikkje passar heilt i storleik, lagar du legg med jamne mellomrom i den delen som er størst. Her er det rom for å prøva seg fram!
Du har no ein runding med glidelås, med ein sylinder på. No kjem det vanskelege. Du skal samla enden på sylinderen for å lage ein rimeleg fin framside på puta.
Du må legge stoffet som ein vifte mot midten. Tenk på ein slik 17. mai vifte, korleis delane overlappar kvarandre.
du kan tenkje at dei ulike legga skal ligge slik:


Eit tips er at du let sømmen i sylinderen koma underst i eit legg. Du må bruke mange nåler for å feste etter kvart.
Til slutt skal det vere ein vifteform, der alle legga overlappar kvarandre. Omtrent slik:


På figuren markerer innerste sirkelen midten, den mellomste sirkelen markerer ytterkanten på legga, og strekane markerer legga. Så skal du sy over dette i sneglehusform. Eg starta ytterst og sirkla meg innover. Akkurat dette området bør dekkast med noko, ein blondeblom eller eit eller anna. det er vanskeleg å få det fint elles.

Det var ganske teknisk, eigentleg, men det er slik ein gjer det. Eg skal koma med bilete og visa trinn for trinn, men eg fekk ikkje tid til det i denne omgang. 


I've finally finished my DIY round pillowcase-post. Its kind of technical, but I will make another one, step-by-step with pictures, once I get the time. 


Eg vonar du kjem tilbake for å sjå bilete i neste innlegg =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar