Sider

søndag 13. mai 2012

The Fairy

Eg har med ein rose på flyttelasset. 'The Fairy' er ein klaserose med rosa roser. Den bløma fint i fjor, men då var det regn heile tida, så eg fekknesten ikkje sett det. Men i år skal eg nyte synet!
'The Fairy' egner seg til bunndekke. Det vert sagt at "den blomstrer så overdådig, at bladene etter hvert blir nesten usynlige. Ønsker du å dekke marken helt med rosa blomster, skal du bruke the Fairy".
Den skal plantast i moldrik jord, det vil seie jord med kompost eller kugjødsel. Planta krev lite stell, og blømer lenge.

Tenk om min vert slik til sommaren:



Bileta er linka.

Høgd: 60 cm
Breidde: 80 cm
Blømer: juni-oktober, remonterande
Skal stå solrikt.
Klimasone: H5-6

Ønsk meg lukke til!

English:
I brought a rosebush along when I moved in. 'The Fairy' is a groundcovering bush that mount repeatedly from june to october here i western Norway. It's easy to handle, and blooms eagerly so that the leaves almost aren't visible at all. I wish mine will look like the pictures this year!

Wish me luck!


Ina Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar