Sider

mandag 14. januar 2013

Heimelaga Ritz-kjeks

Ja, det går an. I alle fall når ei anna har prøvd ut alle oppskriftene ho fann. Så slapp eg sjølv. Eg fann oppskrifta her, den beste oppskrifta, vel å merke. Ritz er ein av favorittane til knotten, og som kjent er kjeks fulle av ekkelt transfeitt. Dei vi lagar sjølv har ikkje transfeitt i seg! 

5 dl (2 cups) kveitemjøl
3 ts bakepulver
1 ss sukker
6 ss kaldt smør
2 ss olje
3,4 dl (3/4 cups) vatn

(Her skal ein bruke blender. Først tenkte eg genialt, men etter ei stund tenkte eg hæ? men det var før eg hugsa at det skulle vere vatn i. Min blender har to nivå: turbo og ekstra turbo, så eg var litt redd for at motoren skulle ryke med så liten motstand. PS: Deigen kan eltast saman og.)

Bland det tørre. Puls med blender. 
(Eg måtte riste litt og.) 
Ha i 6 ss kaldt smør. Blend. 
Ha i olje. Blend. 
Ha i vatn. Blend til deigen blir ein ball. 
Ta deigen ut, og kjevle han så flat som du kan. 
Stikk ut kjeks. 
Strø evt salt på.
Steik ved 200 g C i 10 minutt. 

Eg brukte ein blomeforma kakeutstikkar. Då blei dei litt store, og måtte steike ca 15 minutt.

Nyt!





Today we made home made Ritz crackers. I found the recipe here. The best recipe, of course, since this lady tried a bunch of recipes, and presents the best one. Ritz is one of my sons favourites. Crackers are full of icky trans fat, really unhealthy. But the home made ones are not!

2 cups all purpose flour
3 tsp baking powder
1 tbs sugar
6 tbs cold butter
2 tbs vegetable oil
2/3 cups water

(You're supposed to use a blender. At first I though geius, but after a while I thought what? but that was before I remembered the water. My blender has to levels: turbo and extra turbo, and I was afraid it would explode because of the little resistanse in the dough. PS: you can knead the dough instead.)

Mix the dry ingredients in the blender. Pulse.
Add 6 tbs butter. Pulse.
Add vegetable oil. Pulse.
Add water. Blend together until the dough forms a ball.
Roll out the dough as thin as you can. 
Cut out cookies. 
If you like, sprinkle salt on top.
Bake for 10 minutes at 400 F. 

I made mine with a flower cookie cutter, and they were a little big, so they had to bake for 15 minutes.

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar