Sider

onsdag 15. januar 2014

Lenge sidan sist

No er det lenge sidan sist eg blogga, og dette er grunnen:

It's been a while since my last post, and this is the reason:

Vårt vakre tilskot til familien.
Our beautiful baby girl.


Tida strekk ikkje til, rett og slett. Men ønsket er der. Huset står på hovudet (som vanleg), og eg må berre vere tålmodig. Prosjekt barnerom er starta, sjølv om eg innser at det kjem til å ta tid å bli ferdig. For tida er eg glad dersom eg får ete frukost. Det er ei av dei mange gledene ved å vere mor, hehe.

Though I want to blog, time slips between my fingers. The house is a mess (as usual), and I need to be patient. Project nursery has started, and I have to realize that it'll take a lot of time to get there. For the time being, I'm happy if I manage to eat breakfast. One of the many joys of motherhood, hahah.


Godt nyttår alle saman!

Happy new year everybody!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar