Sider

mandag 16. juni 2014

Marikåpeinvasjon


Sidan er ikkje hugsa å klippe ned marikåpeblomene i fjor, har dei teke over heile bedet. Ca 100 avleggare i tillegg til at han har diktatorrolle i bedet. Eg måtte klippe litt i bakkant for å gje sola ein sjans til å skine på rosen og klematisen.

I forgot to cut down all the flowers on my Lady's mantle last year, and now it's invaded my bed. About 100 offshoots in addition to adopting a dictator-role. I had to trim the flowers in the back, allowing the sun to shine on the rose and chlematis.


La Alchémille a envahi mon lit, et j'ai dû couper les fleurs dans le dos pour permettre au soleil de briller sur ma rose et chlematis.



Det blei ein ganske stor bukett, dei står i ein 3-liters kanne. 

I got a pretty big bouquet, standing in a 3 litre pot. 

J'ai eu un assez grand bouquet, debout dans un pot de 3 litres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar