Sider

lørdag 19. mai 2012

Utfordring

Eg har fått ein utfordring. Etter å ha sett blyanten som eg hekla, har eg fått i utfordring å hekle ei dukke. Ikkje ei kva for helst slags dukke, men sjølvaste Baron vann Frode.


Den utfordringa tar eg sjølvsagt på strak arm. Men sidan eg har mykje på tapetet, så må det vente litt. Resultatet får du i alle fall sjå her når det kjem. Vent i spenning! Medan du ventar, kan du lesa om Baronen her, og kanskje kosa deg med denne filmen. Ein del har kanskje allereie sett Baronen på NRK 17. mai, då han ønska alt det best til folket i Noreg.
Baronen vil av og til vere å finne rundt Baronselva i Os, f eks akkurat no. Løp!


After seeing my pencil, I got a challenge. I've been challenged to make a dummy out of Baron vann Frode, who will appear once in a while around Baronselva here in Os. Of course I'm taking on this cahllenge without even blinking.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar